Kategorie

Producenci

Promocje

Firma Universal Audio wprowadziła nową serię interfejsów audio Apollo X, w skład której wchodzą modele:
Apollo X6Apollo X8Apollo X8pApollo X16.

Interfejsy Apollo X pozwalają producentom muzycznym, studiom projektowym i postprodukcyjnym na nagrywanie, dogrywanie i miksowanie z niezrównaną konwersją A/D i D/A, przetwarzaniem HEXA Core wtyczkami UAD i monitorowaniem dźwięku przestrzennego. Wszystko to w jednym rackowym, eleganckim interfejsie audio z Thunderbolt 3 dla komputerów Mac lub PC.

Oprócz elitarnej konwersji audio interfejsy oferują wybór poziomu sygnału operacyjnego, zapewniając zgodność z profesjonalnym sprzętem +24 dBu, oraz zintegrowany kontroler monitorów i wbudowany mikrofon talkback.

  • Doświadcz elitarnej konwersji A/D i D/A z największym zakresem dynamiki i najniższym poziomem szumów ze wszystkich zintegrowanych interfejsów dostępnych na rynku.
  • Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD HEXA Core do nagrywania przez wtyczki UAD z prawie zerową latencją, bez względu na wielkość bufora audio.
  • Pokładowe przetwarzanie UAD-2 HEXA Core dla dodatkowej mocy przy miksowaniu w takich programach DAW jak m.in. Pro Tools, Logic, Cubase, Ableton.
  • Połącz ze sobą maksymalnie 4 interfejsy Apollo wyposażone w Thunderbolt i ogółem do 6 urządzeń UAD.
  • Łatwo podłączaj się do profesjonalnego sprzętu.
  • Pracuj w różnych formatach dźwięku przestrzennego, z pełną kalibracją głośników.
  • Bezkompromisowa, analogowa konstrukcja UA. Najlepsze podzespoły i wysoka jakość wykonania.
  • Wygoda obsługa monitorowania z poziomu przedniego panelu, łącznie z takimi funkcjami jak Alt Speakers, Talkback oraz konfigurowalnymi Dim lub Mono.
  • Wybór pracy z sygnałem +24 dBu dla kompatybilności z profesjonalnymi konsoletami mikserskimi i magnetofonami.

Elitarna konwersja A/D i D/A

Tysiące utworów na szczytach list przebojów i setki albumów nagrodzonych Grammy na koncie interfejsów Apollo świadczą o tym, że nagrywanie doskonale brzmiących płyt nie jest im obce. W celu ulepszenia poprzedniej generacji wiodącej w swojej klasie konwersji audio interfejsów Apollo, inżynierowie UA obsesyjnie przesłuchiwali najnowsze przetworniki analogowo-cyfrowe i cyfrowo-analogowe, ostatecznie łącząc elitarne przetworniki 24 bity/192 kHz z całkowicie nowym analogowym obwodem dla uzyskania krystalicznie czystej ścieżki sygnału.

Z wysokim zakresem dynamiki i współczynnikiem THD+N, otwarte, naturalne brzmienie Apollo X bije każdy interfejs w swojej klasie – bez względu na cenę – i jest idealnym punktem startowym do stosowania przetwarzania UAD.

Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD HEXA Core

Apollo X zapewnia nowe przetwarzanie HEXA Core z sześcioma procesorami DSP, mającymi o 50% więcej mocy dla wtyczek UAD niż poprzednie wersje interfejsów Apollo. Pozwala to na uruchamianie większej liczby wtyczek UAD w czasie rzeczywistym podczas nagrywania z wykorzystaniem torów sygnałowych takich marek jak Neve, Manley i API lub uruchamiania dużej liczby wtyczek podczas miksowania w DAW.

Od lampowego ciepła korektora Pultec na gitarach po lampowy limiter LA-2A na wokalach i pompowanie oryginalnego kompresora 1176 lub Fairchild 670 na perkusji, Twoje nagrania zrobią ogromny krok naprzód dzięki bogatemu, trójwymiarowemu, analogowemu brzmieniu zapewnianemu przez wtyczki UAD.

Monitorowanie dźwięku przestrzennego i praca z sygnałem +24 dBu

Dzięki kompleksowej obsłudze monitoringu dźwięku przestrzennego, Apollo X jest prawdziwym skarbem dla realizatorów i producentów dźwięku oraz muzyki do gier, telewizji i internetu. Apollo umożliwia również pracę z sygnałem +24 dBu, co zapewnia natychmiastową kompatybilność z profesjonalnymi mikserami i innym profesjonalnym sprzętem audio.

Zbuduj sieciowy studyjny system przez Thunderbolt

Apollo X oferuje wejścia i wyjścia oraz dwa wbudowane porty Thunderbolt 3. Pozwala to użytkownikom każdego interfejsu Apollo Twin z Thunderbolt lub rackowemu interfejsowi Apollo na łatwe połączenie ze sobą nawet czterech urządzeń Apollo i ogólnie sześciu urządzeń UAD-2 w celu dodania wraz z rozwojem studia szybkich wejść/wyjść o wysokiej przepustowości oraz mocy DSP.

Główne cechy Apollo X6

  • Interfejs audio 16×22 na Thunderbolt 3 z wiodącą w tej klasie konwersją 24 bity/192 kHz (kompatybilny wstecz z Thunderbolt 1 i 2 w komputerach Mac).
  • Nagrywanie przez 2 preampy mikrofonowo-liniowe, dające w pełni autentyczne symulacje preampów takich firm jak m.in. Neve, API, Manley, SSL.
  • Kontroler monitorowania dźwięku przestrzennego – maksymalnie 5.1 (Obsługa dźwięku przestrzennego dla Apollo X, którego premiera przewidziana jest na czwarty kwartał 2018).
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus” z m.in. UA 610-B Tube Preamp; Legacy Pultec EQ, kompresorami LA-2A 1176; Marshall Plexi Classic; Ampeg SVT-VR Classic.

Główne cechy Apollo X8

  • Interfejs audio 18×24 na Thunderbolt 3 z wiodącą w tej klasie konwersją 24 bity/192 kHz (kompatybilny wstecz z Thunderbolt 1 i 2 w komputerach Mac).
  • Nagrywanie przez 4 preampy mikrofonowo-liniowe, dające w pełni autentyczne symulacje preampów takich firm, jak m.in. Neve, API, Manley, SSL.
  • Kontroler monitorowania dźwięku przestrzennego – maksymalnie 7.1 (Obsługa dźwięku przestrzennego dla Apollo X, którego premiera przewidziana jest na czwarty kwartał 2018).
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus” z m.in. UA 610-B Tube Preamp; Legacy Pultec EQ; LA-2A; 1176; Marshall Plexi Classic; Ampeg SVT-VR Classic.

Główne cechy Apollo X8p

  • Interfejs audio 18×22 na Thunderbolt 3 z wiodącą w tej klasie konwersją 24 bity/192 kHz (kompatybilny wstecz z Thunderbolt 1 i 2 w komputerach Mac)
  • 8 preampów mikrofonowych z symulacjami preampów takich firm jak m.in. Neve, API, SSL, Manley, Universal Audio**, działającymi w czasie rzeczywistym.
  • Kontroler monitorowania dźwięku przestrzennego – maksymalnie 7.1 (Obsługa dźwięku przestrzennego dla Apollo X, którego premiera przewidziana jest na czwarty kwartał 2018).
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus” z m.in. UA 610-B Tube Preamp; Legacy Pultec EQ, LA-2A; 1176; Marshall Plexi Classic; Ampeg SVT-VR Classic.

Główne cechy Apollo X16

  • Interfejs audio 18×20 na Thunderbolt 3 z wiodącą w tej klasie konwersją 24 bity/192 kHz (kompatybilny wstecz z Thunderbolt 1 i 2 w komputerze Mac).
  • Kontroler monitorowania dźwięku przestrzennego – maksymalnie 7.1 (Obsługa dźwięku przestrzennego dla Apollo X, którego premiera przewidziana jest na czwarty kwartał 2018).
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus” z m.in. UA 610-B Tube Preamp; Legacy Pultec EQ, kompresorami LA-2A i 1176; Marshall Plexi Classic; Ampeg SVT-VR Classic.